Monday, June 07, 2004

Förbannat

Fredagsfyran v 23
Tema: förbannat

1. Vad var det senaste du retade upp dig på?

Jag retar ofta upp mig över alla orättvisor i samhället. Jag såg nyss en dokumentär om CIA. Då blev jag lite upprörd över hur de har fått hålla på (United Fruit o.s.v). Sen hör man ju om EU hela tiden, och förvånas över vad det är som driver fram detta monster. Jag tippar nytt världskrig inom 10-15 år.

2. Blir du lätt förbannad?

Nej, verkligen inte. Inte på folk i min omgivning i alla fall. Det är väldigt sällan. Ibland blir man lite less på att nån är dum, men det är ju inget man blir arg av.

3. Hur brukar din ilska te sig? Alltså, hur är “ditt irriterade jag"?

Eh... jag vet inte. Jag antar att jag mest bara gnäller. Jag är definitivt ingen
"kasta tallrikar"-typ. Ganska konflikträdd. Backar hellre.

4. Har du någon egenskap som brukar reta upp personer?
Jag tror att jag säger vad jag tycker lite för ofta. En del tål inte sånt.

Posted by Mannen at June 7, 2004 09:22 PM

Contributors

Blog Archive