Thursday, May 20, 2010

Han tog deras förhudar!


Saul t.v.

Om nån tycker jag varit orättvis mot muslimerna på senare tid vill jag bevisa att Mannen bär ett tveeggat svärd. Ett stort jäkla svärd.

Några gränslösa talanger har utvecklat ett dataspel baserat på Gamla testamentet, "Testament" är dess fyndiga namn. Jag visade det här inlägget om det för en bekant, och han anmärkte på det här härliga bibelcitat:

Innan tiden var gången drog han ut med sina män. Han slog ihjäl 200 filisteer och tog med sig deras förhudar och lämnade dem allesammans åt kungen för att få bli hans måg. Då gav Saul honom sin dotter Mikal till hustru.

Hans kommentar: "Detta är ju själva definitionen av logik." Jag kan bara hålla med. Amen.

Nu ska jag fortsätta med installationen av "de mobbades eget operativsystem"
... the distro of the beast,
for it is a Linux distro,
it´s distro is Ubuntu Satanic Edition.

Contributors

Blog Archive