Sunday, January 30, 2011

Patty-cake, patty-cake ... Hey creeper!

2011-01-24:
Klapplekar! Jag blir som förhäxad när jag ser den här. Briljans.




2011-01-25:
Det har hänt en del i Shanghai de senaste tjugo åren.




2011-01-26:
Whats on my mind?! I have the attention span of a gnat on high-grade Colombian cocaine, and there are all sorts of buttons and doo-dads and whirlygigs on this newfangled 'compOOOTER' thing. And I aim to push each and every one of them!


2011-01-27:
Världens bästa spelrecension EVER! (En film. Med ljud alltså. Se den med ljud. Högt ljud.)


2011-01-27:
Såg "Bronson", men den här artikeln om honom var bättre än filmen. Ett av de märkligare levnadsöden jag hört talas om.


2011-01-28:
Hank Von Helvete sjöng just "Balladen om Herr Fredrik Åkare och den söta Fröken Cecilia Lind" i SVT:s "Go kväll". Det hade jag inte trott för tio år sen, eller när jag skrev ett av mina första blogginlägg.





2011-01-29:
Frekventerar denna tillställning. Det blev trevligt. Gillade särskilt kören i "Personal Jesus".

Contributors

Blog Archive