Sunday, May 30, 2004

Helgen som gick. Eller sprang.

Fredagsfyran v 22

Killen som skriver Fredagsfyran-frågorna var lite fantasilös nu, så frågorna handlar om vad man ska tänkas hitta på i helgen. Och idag när jag svarar så är det söndag. Så det blir alltså i retrospekt.

1. Vilken typ av dryck skulle du rekommendera för kvällen?
Fredag alltså? Ja du.... Kaffe? Nä, men några öl kanske? Ett tips är att inte dricka för mycket. Det är aldrig särskilt bra har jag märkt.

2. Vilken maträtt?
Citronmarinerad lax grillades. Mums! Äts med fördel med vad som helst utom den billiga potatissallad jag hade till hands i fredags.



3. Vilken aktivitet?
Ska jag rekommendera en fredagsaktivitet så får det börja med bra restaurang i sällskap med dina allra bästa vänner. Se sedan en konsert med ditt absoluta favoritband (Pink Floyd kanske?) och avsluta kvällen tillsammans med din favoritflicka. Eller favoritpojke.

4. Vad ska du själv hitta på i helgen?
Ja det var ju fest. Den som har varit på Ålidhem i Umeå under Brännbollsyran något år vet vad jag menar. Men det här var fanimej sista gången!

Posted by Mannen at May 30, 2004 09:15 PM

Contributors

Blog Archive